1.Przygody prowadzą Mistrzowie i Liderzy
2.Jeśli np.jeden lider ma pięciu graczy nie można się do niego zapisać
3.Jeżeli chciałbyś się zapisać do lidera ,ale ma pięciu graczy gildia Elita ustala gdzie cię wyślemy
4.Twój prowadzący robi ci przygode
5.Jeżeli twojego prowadzącego nie ma TRUDNO!
6.Gracz musi odpowiedzieć prowadzącemu na dwa pytania:
-Czy masz jakiś wymażony skład ,a może polegasz na przypadku?
-Jeśli przypadek to jakiego typu głównie?
7.Prowadzący ma zawsze racje!
8.Jeżeli prowadzący nie ma racji patrz punkt wyżej
Blaziken
Facet
257
Ataki:Żar,Ognio Kop,Płomienna Siła,Miotacz Płomieni
Obrona:Unik,Ognista Tarcza
Aipom
Baba
190
Ataki:Centro cios,Prędkość,Stalowy Ogon,Wir Prędkości
Obrona:Unik,Podwójny Zespół
Lucario
Facet
448
Ataki:Kula Aury,Kościopęd,Bliska Walka,Smoczy Puls
Obrona:Unik,Osłona
Electivire
Facet
466
Ataki:Łamacz murów,Grzmot,Piorun,Electro Akcja
Obrona:Unik,Piorun Ochronny
Gardevoir
Baba
282
Ataki:Hipnoza,Teleport,Zament,Hiper Promień
Obrona:Unik,Osłona
Infernape
Facet
392
Ataki:Miotacz Ognia,Meteo Kula,Krąg Ognia,Ognisty Wir
Obrona:Unik,Tunel
U profesora
Luxray
Facet
405
Ataki:Piorun,Kieł Pioruna,Grzmot,Stalowy Ogon
Obrona:Unik,Osłona
Salamance
Baba
373
Ataki:Smoczy Puls,Hiper Promień,Mroczny Puls,Lodowy Promień
Obrona:Unik,Odbicie
Gallade
Facet
475
Ataki:Hipnoza,Łamacz Murów,Bliska Walka,Hiper Ostrze
Obrona:Unik,Wir Obronny
Odznaki:
Odznaka Żywiołów